środa, 27 września 2017

Kardynalny błąd

"Kardynalny błąd
Choćby nie wiem co 
Każdy musi zrobić
Niepotrzebny błąd
Kardynalny błąd"


Dzień jak widać zaczął mi się z Jackiem, a to wszystko dlatego że dziś 7 rocznica.
7  uroczystość? W zasadzie to trudno nazwać, ale 7 lat temu, zaczynałam właśnie nowe życie. 
Przez/dzięki ludziom w sieci właśnie. 
Historii nie ma co opowiadać, ale pewien człowiek bardzo chciał zniszczyć mi życie. 
Ot taki troll ;) 

Na szczęście większość trolli zamieszkuje Skandynawię, więc czuję się już bezpieczna :D 
Natomiast naszła mnie dziś refleksja, taka krótka chwila o wszystkich osobach jakie ten troll skrzywdził, i przyznam  szczerze że zrobiło mi się tak ludzko, zwyczajnie smutno. Miałam okazję parę z tych osób poznać i mam z niektórymi kontakt do dziś. 

Ale do rzeczy, bardzo cieszę się że mając swojego bloga, i będąc tutaj stosunkowo nową, mogę poczuć się tak ciepło, miło i naturalnie. 
I tutaj coś do wszystkich którzy czytają te moje notatki, dziękuję Wam !:* 


Już jutro jadę na krótki (bo do niedzieli) urlop, prosto w Bieszczady. Będą sznurki, mam nadzieje ze jakiś wpierdol, a dla samej siebie zabieram mój mowy zestaw electro❤️ Cipkowe zabawki to najlepsze zabawki ma świecie !:D 

10 komentarzy:

  1. Bezpieczeństwo. Podczas czytania wróciło wiele wspomnień. Wiele chwil, kiedy tego brakowało. Myślę, że nie ma nic gorszego niż życie w strachu. Tego nawet życiem wtedy nazwać nie można.
    W dużym stopniu mi również pomogli ludzie z sieci. Piękne prawda? :)
    Dobrze czytać, że teraz jesteś bezpieczna :) Zawsze bądź :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś tez jakieś przygody sieciowe?
      Ah..a tyle się o tym bezpieczeństwie niby mówi, a jednak pokazuje się ono częściej niż moglibyśmy się spodziewać.
      Życie w strachu to już nie życie, a wegetacja. Byle żeby jakoś przetrwać.
      Jeszcze gorzej jesi ktoś nie umie dać sobie rady z czymś takim, a wiem ze wiele jest takich osób :( to jest smutne.
      Ale, to pocieszające ze właśnie dzięki ludziom odzyskujemy wiarę i zaufanie , a przede wszystkim to poczucie bezpieczeństwa !

      Dziękuje Ci Kochana i wzajemnie!!!:*

      Usuń
    2. Nie tylko sieciowo, ale również w realu :) Teraz już potrafię się przed tym bronić.

      Usuń
    3. I to jest powód do dumy :) Nie jest to łatwe, jeśli jednak posiada się tą umiejętność można zrobić wiele, wiele więcej- i sięgnąć dalej! :*

      Usuń
  2. Miałam przygody sieciowe. Stalkerów. Trolli. Oszustów.
    Cieszę się, że Twoje problemy już są za Tobą. :)

    "Będą sznurki, mam nadzieje ze jakiś wpierdol, a dla samej siebie zabieram mój mowy zestaw electro" - hahaha, genialne. :D
    na punkcie electro zwariowałam, niesamowite doznania. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bardzo cieszę ze to już za mną, drugi raz tego samego błędu nie popełnię.

      Dobry wpierdol nie jest zły, uwielbiam siniaki, szczególnie te które są uwypuklone ❤️
      A co do elektro...uwielbiam. Bardzo. W każdej wersji. Wewnętrznej, zewnętrznej , ahhh! A nowy zestaw ma tyle możliwości ze można próbować i próbować.
      Brak tylko kolejnych osób do podpięcia drugiej części zestawu bo nawet i 3 osoby by dało rade podpiąć :D

      Usuń
    2. Wbijaj do Warszawy z tym osprzętem - mój Pan zrobił w domu konstrukcję a'la park linowy do podwieszania i możliwości będzie wtedy wiele. :D

      Usuń
    3. Do podwieszania? Wow, Wow! Ale cudownie! I to jeszcze w domu!
      To ja i mój zestaw Estima zabieramy się wprost do Was!:D

      Usuń
    4. Zapraszamy! Odezwij się mailowo lub na fb. :)

      Usuń
    5. Bardzo dziękuję za zaproszenie :)

      Usuń

Wylanym.

Wylaną dziś wodą dotykasz dna. Dotykasz dna. Pragniesz. Widzisz. Tęsknisz. Umiesz. Odchodzisz. Byłeś. Nie wrócisz.