poniedziałek, 18 września 2017

Porządki i sadystyczne sznurki :-)

Dzisiaj ze względu na wolny dzień, zrobiłam wielkie porządki!
I nie były to tylko te w domu, ale też te na blogu. Posty które nic nie wnosiły schowałam, i zadbałam trochę o wygląd  tego blogowego maleństwa :)


Poszukiwania obecnie idą nijak, ale nie zniechęcam się. Jeżdżę sobie na sznurkowe warsztaty, a i nawet byłam na krakowskiej imprezie. Fakt, nie zostałam do końca... ale poznałam wiele nowych osób. Także końcowo i tak wyszłam na plus :)

Nie mogę się doczekać kolejnych warsztatów, nigdy bym nie pomyślała że sznurkiem można zrobić tak duże aua, że aż tak może boleć. To jak latanie ponad chmurami, ale nie da się uciec, każdy ruch zaboli jeszcze bardziej <3

6 komentarzy:

  1. może opowiesz coś więcej o tych sznurkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wiadomo co będzie tematem następnego posta ;-)

      Usuń
  2. Ja chodzę co 3 - 4 tygodnie na warszawskie Shibari Chillout, ale jakość imprezy spada na łeb, na szyję. Na krakowskiej imprezie sznurkowej miałam być, bo organizatorami byli moi znajomi, ale nie wyszło. Może już się gdzieś minęłyśmy? Kto wie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam nic pozytywnego o tych imprezach w Warszawie. Nie mam tez klimatycznych znajomych za bardzo, wiec jechać tylko po to by patrzeć na pijaństwo- po prostu mi się nie chce :P Juz wole pójść potańczyć.

      A nie wykluczone ;-) zazwyczaj siedzę blisko wyjścia tak w ramach asekuracji :D

      Usuń
    2. Na takich imprezach wcale nie ma pijaństwa. :) jest drinkowanie, ale z umiarem. Nikt do nietrzeźwości nie dopuszcza, a jeśli coś takiego ma miejsce, taki delikwent jest usuwany z imprezy. ;)

      Usuń
    3. Aaaa widzisz! Tu mnie masz, błędne informacje.
      Słyszałam o tym ze notorycznie ktoś jest pijany, ale to dobrze ze nie ma takich zachowań na większa skale :-)
      Może się z czasem przekonam i do chilloutow Warszawskich :-)

      Usuń

Wylanym.

Wylaną dziś wodą dotykasz dna. Dotykasz dna. Pragniesz. Widzisz. Tęsknisz. Umiesz. Odchodzisz. Byłeś. Nie wrócisz.